..............

Idag har jag varit domare i golf, kollat vattenskoteråkning (med vinterskoter), fikat och hälsat på käre bror.

Semester är så jäkla skönt. Betald semester för första gången i mitt liv. Till vårterminen (Janauri) hoppas jag innerligt att jag kommer gå undersköterska-utbildning. Vill så gärna ''bli'' något. vill göra något. Vill bara inte drömma och låta det stanna där. Livet är är värt så mycket mer än att ligga i soffan ch gnälla över vädret.

Promenad på en timme också. Det var skönt och behövligt. 


Den där bron är lika hemsk som den ser ut.

Ville bara påpeka det ;)




Drömma går ju ;)




Var ute och gick och fick en snygg bild av vår vackra kyrka.


nu ska jag se film, sedan sova. i morgon ska jag nog åka till Nornäs o fiska och sova i stugan. Bhöver komma bort lite, kommer bli jättskönt!

2012-07-22 | 23:47:22 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback