11/2-13

Tack! Tack Sofia för den långa men fina kommentaren.
 
Idag när jag vakande upp svettades jag och kände att den här dagen skulle vara skit. Jag stod framför spegeln och kollade på mitt fula tryne och försökte övertala mej själv med nån klaschig fras att ''Idag blir en bra dag''. Bullshit. Jag är så trött på att få lov ljuga för mej själv framför spegeln. Jag har problem. Jag är ett problem. Det finns inget i mitt liv som är rätt o slätt o enkelt. Och ja, det VORE kul om allting vore lätt.....
 
Jag har kommit in i en skitperiod där allt är skit. Ensam är jag. som fan. Och jag förstår inte varför.

2013-02-11 | 12:25:00 | allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofijaah

<3<3<3<3

2013-02-11 // 17:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback