11/1-13

Det är tur att jag har Malin/Fjun som ser efter tant Ida när hon börjar bli gammal och gaggig. Såklart det är 2013 och inte 2012 som jag envist börjat skriva som rubrik.
 
Dagen idag har det inte hänt så mycket. Jag har varit hos min ''psykolog/terapeut/prat-tant'' på sjukstugan. Skönt att få fladdra av sej lite ibland. Idag tog jag upp begreppet 'VÄNSKAP - VAD ÄR DET?''.. och finns det? (svar: JA). På sista tiden har jag faktiskt varit ledsen och nere för jag har känt mig så ensam. Jag vet var jag har vissa människor i hjärtat som alltid kommer vara där, men vissa är helt suddiga och det är svårt att ta på vad dom finner för mening med att vara min vän men ändå bete sej som om vi är ovänner. Jag och prattant kom iaf fram till att dom ger mej dålig energi och jag ska försöka fortsätta ignorera dom och se vad som händer. Har gjort det nu i snart 1 månad (början på december) och jag har inte fått nån väckarklocka från någon av dom. Jag ÄR inte förvånad, egentligen.... Men man hoppas ju alltid, in i det sista... Nu duscha och tvätta kotan! Kramis.

2013-01-11 | 16:09:00 | allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Haha! Man vill kanske inte inse när man börjar bli gammal Ejda! Det är svåra situationer de där. När man har människor runt i kring sig som man inte vet varför man har egentligen. Och de där med att de ger mer dålig energi än positiv.

Fortsätt njut av de bra människorna helt enkelt :-)

2013-01-11 // 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback