Mohahaha...

Jag o Johan hade precis lagt oss, eller ja.. hehe.. Johan hade lagt sej och jag försökte få in helvetesdatorn in i sovrummet så jag kunde nörda lite när han snarkar.. Sagt och gjort.. Jag nördar när jag hör en stönande Johan (jag ÄLSKAR att prata med han när han halvsover) :


(Joa)-  ööm.. möö..taaado.. PUSS..
(Ig) - Ska du ha en puss?
(Joa) - mmhm.. pusch.. ta..do..
(Ig) - vill du ha en tado? vad är en tado?
(Joa) - men.. en pusch
(Ig) - En puss eller en tado? vad är en tado?
(joa) - *suck* pusch
(Ig) - en puss? okej *pussar*...du, du har ju negerläppar
(Joa) - vaaa?
(Ig) -  Jaa, du har ju negerläppa,sådär stora,,
(Joa) - men å... sluta.. ZzZzZzZZ


man måste va DÄR för å se de roliga ;) .

2009-01-18 | 14:07:52 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

hahaha :D xD Roligt :D

2009-01-18 // 14:17:46
» Malin´s Humorblogg

ja, det var du! :D Men du är ju ändå en vinnare, du har ju vunnit mig :D

2009-01-18 // 17:09:38
» Poppe

Hahahaa

2009-01-18 // 17:50:35
» Malin´s Humorblogg

ååå! Ömsesidigt baby! Ömsesidigt :D

2009-01-18 // 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback