LÅT STÅ!

Gårdagen blev väl tillslut en mysstund med massa gullord till varandra och mat på Tzatsiki (Som Joa anser är våran kärleksrestaurang). Själv anser jag att fortuna (heter det så?) är mycke godare. Men mindre ' vår ' restaurang..Jaja.. Tzatsiki var nog det enda stället som var öppet ändå..

Idag har jag huvudvärk som jag skyller solen på. Vistas jag för mycket i solen utan att dricka vatten får jag tung huvudvärk. Det är iofs mitt eget fel eftersom det är väldigt lätt att få tag på vatten nu för tiden.. Men ändå. Klaga är roligare tycker jag.

Annars har dagen i Dalen varit som den alltid varit. Seg,tråkig och tiden går vääääldigt långsamt. Tänk om man ändå hade haft ett Super Nintendo o spela på nu. Fyfan vad kul det vore .(och ja, jag har ett Nintendo men de e inne hos stefan o innan man hittat alla grejer till de.. ...).. Vill spela Wild Guns,. men men. som sagt..dyrt att skaffa..

Nästa vecka kanske Patrik
kommer på besök när Joa är borta. Visar väl sej om hans pucko till vän ger tillbaka pengarna hon är skyldig honom.. Hoppas..


Annars dåå.. Nu? Mja. Mitt humör just nu skiftar väl rejält. Känns som det händer mycke fast egentligen händer det ingenting. Jag tycker synd om folk som inte ser hur sanningen ligger tigger till. Att dom ännu fortsätter i samma bana fast det skadat dom för livet ett antal gånger. Lär er. Det räcker med 3 försök. Sen är det inte värt fler chanser. Inse.


Jag brukar påpeka för Patrik hur jag haatar när folk skaffar blogg, endast för att klaga klaga klaga å klaga på sej själva, o på andra. Och huxflux är det inte kul att ha blogg längre när ingen bryr sej om hur man mår
Men jag är på gnällhumör. För egentligen, det är ju ingen som frågar hur man mår. Eller hur ? Det heter ju att man ska tänka på sej själv i första taget och vara lite självisk ibland. Menvafan. Låt det inte gå till överdrift som det gjort för en del personer jag känner. Det är som rökning, det skadar folk i din omgivning mer än vad du tror. Och när du insett det har dom försvunit ifrån dej. Alltså försent. 


Visst att det kanske blev ett flummigt inlägg.
Men det var mina känslor för stunden. Så alltså, som lärarna skriver på tavlan i skolan när det är något speciellt som ska få stå kvar,  LÅT STÅ!


2008-05-19 | 19:59:31 | vad,när,hur var? VA? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback