Roliga bilder (enligt mej)

Det här inlägget kommer bli skitkul eller skittråkigt.. Jag tänkte rensa ut mobilen på bilder o lägga in dom på datorn.. Och samtidigt tänkte jag lägga upp mina favoritbilder här på bloggen :D Vad sägs? Låter det trist så kan ni klicka er in HÄR istället om ni vill läsa något kul..

Förresten känner jag mej skitglad för en sak..
Jag gör mer o mer mat här hemma. Törs ta för mej o chansa lite. Idag har Joa bett mej göra MIN köttfärsås igen, och igår bad han mej göra MIN köttfärslimpa med massa bacon i . Antingen älskar han min mat eller så e han för lat å laga maten själv (haha).. Hoppas på det förstnämda . Men om det är det sistnämnda så börjar jag med en bild på han, för att hämnas :D  (om det ÄNDÅ var så att han älskar min mat så ber jag om ursäkt för bilden.haha)






Ja jag vet att han är snygg. Men han är MIN

-------

---------------------------


Nu vill jag lägga upp lite bilder på Daizy. Ni har ju inte sett en enda 'egentagen' bild än.
 Dom jag visat upp har familjen knäppt själva. Så här kommer mina bilder på juckar'n DAIZY





Jag ser helt knäpp ut o Daizy ser ihoptryckt ut. men jag lovar jag mosar henne inte..





Jaa.. daizys framdel är på golvet och bakdelen på mej (såklart)
 Är det inte Miras röv jag har i Facet så är det en hundmus som torkar av sej på mina byxor..
--




Så länge ho inte biter på mejså är jag JÄVLIGT glad..
 Har mer tand/riv-rivsår efter henne än efter kissarna..
--




NO COMMENTS!

--




Så snygg fot :D Älskar den här bilden..hahahahha

--




Hej, jag är liten o jättesöt. Är det okej om jag ligger i ditt knä ?  gosigaste

----



-------------------------------------
--------
-
-


---------------------------------------------------


Nu ska jag lägga in lite bilder på mina barn.
.





Upp med händerna, annars skjuter jag *pjong pjong*

---




Missarna i den Rosa bögkorgen..
-----




Milo leker med min RÖDA trosa.. ;)






HAHAHA.. bara SÅ rolig bild... hahaha

---




Mira tycker jag har en mjuk o varm mage att sova på, eller nedanför ;) ..


------------------------------------------

Lite blandade bilder nu

.. Huller om buller.. Första bilden är speciellt till POOP så att han blir lite sugen på att komma hit, Eller iaf till Mora.. haha :P För jag vet att dom här inte finns där du bor..:





--------------------------




Mira gillar OS. Speciellt spjutkastningen..


----




Jag glömde bort att jag satt på vattnet för att bada lite..
(och jag gnäller när johan har vattnet på när han borstar tänderna)


---------------



Måsskit på vägen..

.-------------





Hon diggar rederiet också.. Precis lika mycket som jag..

---




Pratade med 0251 när jag gick förbi en lekpark i Borlänge. Och jag undrar fortfarande, Vadfan är det här?
Vad gör man på den ? Varför är det en hängbro i mitten ? Ska man sitta på dom där vita? Man kommer ju ändå inte in till hängbron..


------------




ja just det, ifall du inte redan visste det..Daah!

-----





NYHET! vi bor inte i Sverige längre. Vi blir invaderade av FINNAR.. AAAAAAH!
Finnarna har tagit över vårt land..
(och nej,skylten är inte knäppt i Älvdalen för dom som tror de)

----------------



Sååå.. FÄRDIG!!
Vad tycks? Vilken tycker du är den roligaste bilden ? TELL ME! =)




2008-09-02 | 18:05:53 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 8 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Haha den på Mira är så söt när hon tittar på sputkastningen :)

2008-09-02 // 18:15:52
» Mattias

Din sida är fin, lagomt tjejig rosa haha

Gillar speciellt tre bilder, första är på den fina hunden, andra på chipsen..blev sugen..och sista bilden..finnar yeah

2008-09-02 // 18:59:34
» Frusenisbit

Bild 5 på hunden när man ser hennes nos :P SÅg gigantsik ut när man var nära :P sen på Mira när hon sitter på tangentbordet :P Den där bilden i lekparken undrar jag också vad det är för något.. Måste ju testa :P

2008-09-02 // 20:45:00
» Poppe

Jaha hmmm hmmm

2008-09-02 // 23:04:23
» Frida

Jag tycker den när Dazy biter i sitt eget ben va grymt kul :)

2008-09-02 // 23:39:52
» lys

trosorna är för min skull ?

2008-09-02 // 23:42:43
» Junitjej

Vilken fin hund och sådana söta katter!

2008-09-03 // 18:18:06
» Emilie

Jag funderar på din där bilden från Borlänge. Troligen från en lekpark?

Jag tror att någon ska gå på hängbron och på de vita "stolarna" ska människor sitta och hejja. helt klart.

2008-09-08 // 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback