Kärlek och Känslor

Fick ett telefonsamtal för ca 1-2 timmar sedan.. 5 sekunder efter att vi lagt på började jag störtböla.. Höll säkert på i en kvart tjugo minuter.. Jag upprepade för Joa hela tiden '' JAg är en FJANT'' '' Jag är en TÖNT som griiinar''.. Men det är jag inte. Men jag kände så just då!

LYCKA är vad det kallas, ni som inte upplevt de, synd för er. Just nu känner jag mej iaf LYCKLIG!
Tror aldrig jag gråtit såhär mycke på grund av att jag känner mej LYCKLIG för något!!
-----------------------------------


Och förresten, Ronja. Var FAN är du ? Saknar dej min LOVE



2008-08-31 | 21:13:14 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Härligt att du är lycklig :D

Vad vare för telefonsamtal? ;D

2008-08-31 // 22:02:08
» Frida

Varför grät du då? Vad blev du så lycklig över?

2008-08-31 // 23:50:26
» Ronja

Här är jag darling!

Förlåt, tro det eller ej mitt i mitt patetiska singeltråkträsk så har jag vart fruktansvärt upptagen... men i miss you like hell!!

Ska du inte slänga in en kontaktannons åt mig här på din rosa blogg =)

Använd kortet med Mollys tiara så får vi nog sålla bland hundratusentals svar...

2008-09-06 // 16:13:18
» Lillbror

Jag vet varför, Jag vet varför :D

2008-09-23 // 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback