depp och -filmdag

Idag är det en deprimerad dag! Jaaa, även glada Ida kan vara lite nere ibland. Eftersom jag hört av en person att det finns personer som läser här som inte borde,så säger jag ngenting om vad jag är nere för!


Nu ska jag se världens bästa och underbaraste film.
Jag tycker den e så vackert romantisk och slutet får mej alltid att gråta!


DENNA



---------

Fan va sur jag e.. Det blev ju fel slut på filmen.. ååh.. Det finns bara ETT perfekt slut, och det missade ju jag såklart nu. Satte på fel DVD.. ååååååååååååååååååh...

Jag såg slutet när dom möter varann på stan utan att känna varandra.. Kasst slut. jag vill se slutet då han blir strypt av navelsträngen i hans mammas mage.. nu vet ni slutet så nu behöver ni inte se den här filmen :P




tjipp!

2008-12-15 | 12:41:29 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jocke

Vilket slut ser du då?

2008-12-15 // 13:05:19
» Linda

Jag såg den filmen för nån vecka sedan. Den är bra.

2008-12-15 // 14:41:12
» Linda

Jaha, finns det olika slut? Har bara sett ett

2008-12-15 // 15:13:49
» Poppe

Det var länge sen nu man såg den

2008-12-15 // 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback