Jag hittade ...

Jag hittade en rolig mapp på datorn med rätt gamla bilder i .. Ni får tåla att det e tjocka lår, mjuka magar, halvnaket, bröst och ullsukkor lite överallt :P Kom ihop att jag varnade innan..
Nedå, blir mest söta/roliga bilder på allt möjligt..





Skitsnygga sukkor jag fick av Lyset!
----





tiden då Pipi var ruffsig o söt. Nu är han bara platthårig.. haha

---



Ja ni ser ju själva.. haha
----




Pipi sitter i min trosa..

-------




Ja ni ser ju hur hon sitter :P hahhahaa

---




Min favorit!!!

------




Mysmira (L)





------------





---





Ja målade en pitt på Joa när han sov... :D

--------



Bajentösen (L)


---



snyggJohan <3<3<3<3

------



Love you

--




Bruunt hår.. hittade inte originalbilden.. så blev med kryss över:D

---



Jag passa ju lite i brunt åxå ...

---


Fan.. de här blev väl inge roligt? hmmm.. Godnatt :(


2008-12-19 | 02:05:14 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jesus

Jag tycker du och Johan är skitlika varandra :) Och då menar jag inte att du ser ut som en kille =)

2008-12-19 // 07:47:10
» Frusenisbit

Jo, det var roligt att se alla bilder :D



Kram

2008-12-19 // 10:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback