Är det såhär en veterinär ska vara ?

Jag har ju skrutit så mycke över att vi fått tid hos en (otrevlig) veterinär här i Borlänge, i November. Hittade lite omdömen om just den här kliniken, och jag tror,SERIÖST, att han kan glömma att vi dyker upp när man läst det där..
(Borlänge Djurklinik. Lars Bäcklund)



----

omdöme 2 2007-03-13 Janssons

Var dit med katten som hade större sårskade. Lars sydde och grävde i såret utan bedövning. när jag frågade om detta skrattade han bara och förklarade att det inte finns alvedon för katter --joo! det finns det....  ''

-----


2007-07-09 Besviken&a

Otrevlig stämning,inte särskilt trevlig person. Utrustning såg några hundra år gamla ut!Samt ingen förståelse över huvudtaget. Skulle inte ens vilja att han gjorde rent öronen på min hund!

---

omdöme 1 2006-12-07 Kattälskare

 

Jag var dit med min katt för kastrering, men det var äckligt och ingen bra känsla när man klev innanför dörren.
Min katt mådde inte bra efter operationen heller, har har fler katter på andra ställen för kastrering och dom mådde mycket bättre efter.. Så jag vill INTE rekomendera Borlänge Djurklinik!

 

 

 

 

Visst är det hemskt ?

-










2008-10-18 | 18:09:07 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Usch,skulle inte åka dit om jag vore ni,skulle inte våga.

Kan iaf rekomendera Falun,dom var bra när jag var där.

Trevliga och verkade skickliga,enda nackdelen var att man fick lov betala på en gång,man fick inte ta det på räkning som i Mora tex

Love you :)

2008-10-18 // 18:24:55
» Fruseisbit

Fy faaan.. Han borde fan inte få jobba med djur!! Eller människor.. Hoppas han blir avstängd.. USCH!!

2008-10-18 // 18:51:04
» Poppe

Han borde få sin vetrinärslicens indraget.

2008-10-18 // 19:01:25
» Ingrid

Hej!



Lite nyfiken på vart du hittat informationen om Lars Bäcklund. Påstås att han är närmare döden än ung. En bekant till mig ska dit imorgon kväll (tisdag 13/1-09).

2009-01-12 // 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback