Jävla snökuk

 

Det här mejlet har jag säkert fått 20 gånger av olika personer..

JAG ORKAR INTE FÅ FLER.. SNÄLLA SLUTA SKICKA DET!

 

:)

:

 

Varje vinter skickar alla hysteriskt med julhälsningar på e-post.

Nåväl, det är dags att ge igen för all skit ni har skickat till mig under årens lopp.   Därför startar jag nu ett snöbollskrig!!!

OBS: Du kan inte skicka detta tillbaka till mig, därför att jag träffade dig med denna snöballe först!  


~Du har precis blivit träffad av snöballen!~

Detta är starten på

 

Snöballe-fighten 2008 

 

Det finns endast en regel för detta spel...

Du kan inte träffa någon som redan har träffat dig!

Nu....
Stick iväg och kasta på så många människor du kan innan de träffar dig.
 
KOM i HÅG: Jag träffade dig först så du kan inte kasta den tillbaka på mig.

Vi slutar inte leka bara för att vi blir gamla...vi blir gamla för att vi slutar leka.

Våga vägra bli den första att bli gammal!!!!   


---------------------

 

Förövrigt så har vi storsätdat precis HELA dagen. Bytt gardiner och satt upp tavlor..  Jsg blev bullsjuk och dom blev precis färdiga, ser SKITGODA ut..Ni får se bild sen.. Och nu håller vi på med potatisgratäg.. HAHA.. Duktiga vi är.. 

Bebisarna är söta och sover i sovrummet..


Så ni vet varför jag int haft tid å skriva..


2008-10-05 | 20:05:12 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Håller med dej, är grymt trött på kedjebrev!

2008-10-06 // 00:01:36
» Poppe

Ja skit i dem som skickar. Men jag ska inte säga nå. Jag skickar ju själv. (Ibland)

2008-10-06 // 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback