Skräck

Inatt såg vi barnhemmet.. (ja jag vet jag är seg på att se filmer) och jag tyckte den va helt okej. Jag hade nog lite för höga förväntningar om den eftersom vad jag hört,så har den fått bra kritik.. Alltså den är ju inte dålig. Jag tycker den är bra gjord och bra skådisar.. Inge fel så. Även storyn var bra.. Men det var för lite skräck tycker jag.. Jag blev inte direkt rädd nån gång och det vill man ju bli av en skräckfilm.. Det var nånting som fattades tyckte jag. Men jag har svårt att sätta fingret på just VAD..




Den får en stark 3/5 av mej..

----------------------------------------------------------------


Ikväll blir det (förhoppningsvis) Mirrors att se.. Jag har kommit in i det hära skräckperioden då jag vill se skräck.
Så är det någon där ute som läser min blogg och sett en bra skräck på senaste tiden som rekomendera gärna den till mej :)




Känns som om den kommer vara skitspännande..



 

2008-10-04 | 16:25:18 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Kikade på mirrors häromdan och den var faktiskt helt ok.

Igår såg jag Stuck,inte nå skrämmande men ganska vidriga inslag.

2008-10-04 // 17:11:23
» Poppe

Jag är helt 100 på att du sa att du hade sett Barnhemmet förr

2008-10-04 // 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback