gårdagen... idag står den inte still..


Mötet idag gick bra som vanligt. Blev uppdelade direkt i grupper (3 personer i varje grupp) där jag hamnade med Eliasoch Simon. Båda gillade mitt personliga brev och tyckte att det skulle ha fått betyget ''VG'' om det funkat på det viset :P
Helt plötsligt säger Elias såhär:

- Är de du som är kompis med Lisette?
- ööh.. Va? ja
- Jaa. Lisette som var här igår.. Jag är kompis med Dennis
- Jahaa..Ja.. Lisette är jag kompis med ja..

Såå..Nu fick du namnet Lyset,.. ELIAS heter han..

Sista timmen på mötet gick väldigt segt.. Jag började gäspa när dom pratade om olika siffor och bokstäver gällande truckar och skit..plus att mötet gick 15 minuter över tiden, OCH att min handläggare ville prata med mej efteråt.. Jag som hade lovat att vara hundvakt till Daizy. Det sket ju sej helt o hållet. hoppas dom förstår lite iaf....


Just nu sitter jag i soffan och är trött.. Men jag har ingen lust att sova än..
Poope ringde nyss och berättade något riktigt kul.. Hoppas hoppas hoppas det blir något av det. Det skulle bli skitkul!..

--

Jag känner mej nere över nånting. Egentligen borde jag vara glad. Men ibland känns det verkligen som om jag bara är ivägen.. Det finns så mycket jag hade velat berätta här i bloggen som jag inte vågar. Just nu är det en sån där period då man behövt sin bästaste bästis bredvid sej. Den där personen som förstår mej, och inte säger vilka fel jag gör eller inte gör.. Det känns iaf jobbigt just nu.. Men det går över.. Det gör det alltid.. på nått sätt..

-------------


Kan du älska mig,
som luffaren älskar landsvägen?
O kan du älska mig,
som rumlaren älskar nattlivet?
Kan du älska mig,
som dom unga älskar revolutionen?
O kan du älska mig,
som den ängslige älskar gryningen?
Kan du älska mig,
som studenten älskar att drömma?
O kan du älska mig,
som måsarna älskar takåsarna?

Vill att du älskar mig,
men jag vill att du lämnar mig med




2008-10-16 | 20:34:38 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Hoppas hoppas hoppas kan man alltid göra

2008-10-16 // 21:39:51
» Joa

Det är viktigt att du pratar med mig också..



Älskar dig mest av allt!

Hoppas det går bra med ringandet idag :)

puss

2008-10-17 // 06:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback