Lögnare!

Just nu är jag (skit) irriterad.

Jag trodde jag kände den här personen. Kom till mej och ville prata, jag lyssnade och gav råd.
Vi kom varandra närmare (trodde jag).
Läste en sak nu, och allt personen sagt är total skitsnack. Inget stämmer. Bitarna passar inte ihop alls.. H*n ville bara ha medlidande för något hon inte mår dåligt över. Allt som sas är bara lögner för att skylla allt på någon annan.

Avskyr falska människor. Hatar folk som ljuger. Såna människor är det värsta jag vet.

Men nu har jag lärt mej. Man duger ibland..

Jag minns inte ens när jag ljög senast. Inte ens en vit lögn..
Och det borde vara en självklarhet att inte ljuga och att vara ärlig. Men tydligen inte

2008-09-26 | 00:36:50 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Vem är det som det gäller Ida?

2008-09-26 // 07:18:26
» Frida

är de mej du skriver om i bloggen? :o

2008-09-26 // 09:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback