Testing..

Egentligen är det här testet gjort för att man ska svara på dagen innan nyår så man ska skriva vad som hänt under året. men vi kan låtsas att de e nyår nu och jag svarar på frågorna och vad som har varit bäst hitills.. :D


 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ätit massa fetaost. Varit i Skottland och gav blod för 2året i rad! 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Har inga såna ju! Onödigt


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Mjaoh. Min bror och kusin fick bebis. dock inte ihop,då!

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej nu får detvara slut på död!

5. Vilka länder besökte du?

Skottland skrev ja ju!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

JOBB och större lägenhet

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

18maj.

8. Vad var din största framgång 2009?

Jag gör aldrig några framgångar.


9. Största misstaget?

Jag gör heller inga misstag. Felfri är jag:D

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Varit löjligt livrädd för svininfluensan. Än lever jag då!


11. Bästa köpet?

Nyaste mobilen,Sex and the city-boxen,kläder,skorna, Goofy och Simba.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, kattmat och mat


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det är mycke som gör mej glad hela tiden!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Britney Spears - Kill the lights / Radar

Larz Kristerz -Carina

Lady Gaga - Papparazzi [den spelades på radion i skottland minst 50 gånger om dagen]

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare,mer människor att skratta åt/med :D 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Hmm. Alltså det finns ju slltid saker man önskar att man hade kämpat mer för, eller hur?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mej om saker man ska skita i!


18. Hur tillbringade du julen?

Hos svärmor och Johans mormor och morfar. Jag vet INGEN som tycker julen är rolig. Bara jobbig,stressig och pengasnål!

19. Blev du kär i år?

Ja, i Edward Cullen, alltid min [och fjuns] för evigt!

''When The Lion Fall In Love With the Lambs''


20: Hur många one night stands?

Ja i år blev det väl ungefär 6-7 stycken. Man är ju bara ''one night'' på varje vandrarhem.. För det är väl det frågan tyder på? ;) 

21. Favoritprogram på TV?

Oj,dansbandskampen missade vi inte ett skit utav. Sen va de väl inge mer?

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej. jag hatar ingen så lätt. Men jag hatar fortfarande en person som jag hatade förra året, o året innan de,å året innan det, å året innan de.....................


23. Bästa boken du läste i år?

Alla Twilight-böckerna. Skrämmande gripande och man fastnar DIREKT!läs dom först innan ni slänger ut era kassa åsikter om hur töntiga dom är!

24. Största musikaliska upptäckten?
LARZ KRISTERZ :Dfast att dom är bäst har ju jag vetat i flera år. Men nu vet resten av Sverige det åxå! Och så Britney Spears. Hon är MIN Michael Jackson.


25. Något du önskade dig och fick?
Simba och Goofy :D och massa kläder jag fjäskat till mej..


26. Något du önskade dig men inte fick?

Att Milo INTE skulle vara sjuk. Men om det handlar om en sak så vet ja inte riktigt. Jag har väl fått det mesta jag viljat ha, förutom jobb!

27. Årets bästa film?

Håll i er nu så ni inte ramlar av stolen, TWILIGHT!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade ångest för att jag är gammal. Jag vill bli vampyr och stanna i den här åldern i flera tusen år!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Om min karl till pojkvän hade lärt sej o städa lite bättre. Bortskämda killar där mamman städat upp efter dom är inga kula killar!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Min gåstil ? Jag vickar väl på röven å putar ut me tuttarna som vanligt. :D  Annars har ja väl mycke jeans o tights! och klänning.och röd jacka. och stövlar. och.....


31. Vad fick dig att må bra?

Att jag har vänner och familj som jag älskar och mår bra av!


32. Vilken kändis var du mest sugen på?

HÅLL I ER IGEN,DEN HÄR GÅNGEN KOMMER DEFINITIVT FJUN FLYGA AV STOLEN : ROBERT PATTINGSSON / EDWARD CULLEN är den mest sexigaste,snyggaste,hetaste och knullvänliga killen som finns! Give me (and Fjun)


33. Vem saknade du?
Molly och Minde. Så långt borta <3 <3

34. De bästa nya människorna du träffade?
YlvaBlå är en rolig filur :D

35. Godaste dryck 2009?
Bacardi Breezer BLUEBERRY!

37. Vad önska du ska hända innan 2009 är slut?
Ett jobb tack!

38. Vad ska du göra de sista dagarna detta år?
Det är ju faktiskt en hel del kvar ;)

39. Vilka vill du önska ett riktigt gott 2010?
ALLA! nästan

2009-08-15 | 17:05:46 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jocke

Jag gillar ju julen :)

2009-08-16 // 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback