Mobilbilder! (jag är snäll idag)

Jahapp! Ja,jag har gjort en ny blogg seni ! MEN jag har totalglömt lösenordet och inte får jag nå mejl heller när jag ber om påminnelse. Så tills vidare gäller denna blogg!

Har massa mobilbilder jag ska ta bort ur mobilen o lägga in på datorn, passa på å lägga upp dom så ni får se vad jag tycker är värt att knäppa kort på.

Jag är helt o hållet beredd på att jag får 0 kommentarer,så snälla, CHOCKA MEJ!

[är över 700 bilder och alla dom kommer INTE upp här]


Simba är skitsnygg, som få!



Minde är söt men ser rolig ut :D




Mina underbaringar <3




Bytt fula orangea gardiner till röda, fick dock höra att jag firade Jul, höh?




Min vita arm ville åt ben&jerry.. GAAH!




Min underbara köttfärslimpa (den e RÅ DÄR)




HEAVEN!




Sofia kom.
Och bilden e såå rolig :D det högra ögat ser mindre ut än de vänstra *dör av skratt*




Hon ''tvingade'' oss å äta på MAX :P jag plåggadees sååååå mycke :P




Det brann.




Simba rörde på svansen..



No comments!




va e de du förösker säga Sofia?

HAHAHAHAHAHAH




''såhär brukar ja sitta när ja skiter, hiihih'' ((skojja)) hahaha




''koa'',som molly säger..




Hade tråkigt när jag borstad tänderna...



???????????




Fick kinderägg av Sofia. ÄLSKAR kinderägg..



Jag porrade mej i badet ;)




Simba igen. Sexy.




Jag o Simba, vi e porrisar vi..




Jäger och energidryck <3




YIIIHAA!




LOVE IT!




Ragnar är glad!



Molly åt elefantglass, rättare sagt mammutglass!



Mollys snygga stuga!




Köpte ny byxa och nya SKITSNYGGA skor..




UUuh..LOVE




Läskigt o flyga :'(




frukostdax på första B&B i Skottland..




Korven va ÄCKLIG. men tomat,ägg o bacon MUUUUUUUUUUUUUUUMS!




SÖT SOM GRÖT!




SKOTTLAND- Yääääh..




Båtelibåt.



-:-




Mitt favoritställe!




JOråsåatte!



hahah




MAt. Soppa med en basilika i ....

Haha,skoja. Den va till för å tvätta händerna i,tydligen :P



GODA REVBEN!




Läckraste rummet :D massa speglar :D



FRUKOSTen längtade jag till,varje dag!



The Menyyy!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




En jättelåg bankomat! knasigt va? :D




blåsigt!

--


*VARNING! LÄSKIG BILD! VARNING*



Den här huvudlösa/hängande huvud- dockan satt bakom dörren! Gissa om jag hoppa till av SKRÄCK när jag såg den. Hur kan man FRIVILLIGT sätta en sån där vidrig docka BAKOM en dörr på en toalett?
Lite japanskräck över det hela..

IIIUH!




MUMS :D




Friterade lökringar = HEAVEN!



SJUKT GOTT!




En död kanin. bara låg där. inge blod, ingenting. Definitivt svininfluensan!




min näst bästa favoritplats!



fot borta!




SWEDEN WAS HERE! Mohahahahaha...




Skottlands motsvarighet till Sibylla = FISH'N CHIPS! SKitgott




FRUKOST :D




Blev sjuukt sugen på stripps!




Det där skeppet ni vet,som brann..




Bacardi Breezer RASPBERRY!




Bacardi Breezer BLUEBERRY!



Bacarsi Breezer ORANGE!




Joa köpte tröja ti mej..
'' Made in the 80's and born to Rock ''
Yeah!



en ö.
HEJDÅ SKOTTLAND!
HEJ SVERIGE!






Vi va på IKEA!



SAKNADE SIMBI!



SAKNADE FISU!




Myssjuk!



VINDOGA :D




Åkte till Nornäs..



JAG gjorde upp eld. skitduktig e ja..




mysstugan i Nornäs..



Grillade. Sjukt jävla gott.. ÅÅÅH..




Suuuupersöta Minde <3




Molly ville vara med på massssa kort =) sötunge <3



:D <3




Utgång på motorfestivalen!




Festfolket:D



Nettans min är sååå kul :D



raggebil :D



FyllePoppe ramla i buskarna o hamna på andra sidan häcken :D




:D




möööörkt...



:D




lite fylla :D




Här gick de hett till ska ni veta..



Sen tog hon Joa ifrån mej :D



Bea vann över Joa :D




Joa fick en skitstor oätlig fisk, en ID.
Och JAAA, DET R JAG SOM ÄR FISKEN, JAJA.. skämta på  :P




Åkte till Norge och köpte SKITGOD choklad.. MUMS




Norskedricka!



:D STORA ostkrokar :D



Sälen å åt kebablulle :D




GOTTTT!


Nyaste bilderna:


Vår lilla nya medlem i vår lilla lustiga familj :D

nu är vi inte bara FISU och SIMBA, nu är det

FISU, SIMBI och GOOFYS [gofis]



Charmtrollet!


Scaryyy!





Lite skillnad :D Det skiljer 6 månader emellan dom :D



GOOOFIS!




JAja.. ska slutalägga upp kattbilder, dom är ju såååå roliga :P



Nu har jg uppdaterat från mobilen iaf! Alltid något..

GODNATT! Puss



2009-08-13 | 01:40:04 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jocke

Läskig docka :)

2009-08-13 // 11:02:42
» Fisen

Usch så jag ser ut på bilderna :P Kul att kolla på dina bilder (dom som jag inte är med på) :D

2009-08-13 // 15:25:32
» Anonym

dockan va riktigt otäck! jag hade dött! Söt kattbebi förresten.

2009-08-14 // 17:23:01
» Nettan

Hihi kul att titta på bilder :) Synd att vi inte tog fler bilder på motor & musik.

2009-08-14 // 18:22:14
» Malin

härliga bilder ejda! Tycker du knäpper så bra kort.. på roliga saker!

2009-08-14 // 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback