Byebye Dalen!

Så.. Nu har jag spenderat en vecka i Älvdalen. Folk jag umgåtts med:



Resten har inte ett PIP att säga till om att ''vi ses inte längre juuuh''.. Skyll heller inte på att anledingen till det är för att jag har flyttat. För nu har jag varit hemma i Dalen för ERAN SKULL för att umgås med er. Och hör ni inte av er får ni skylla er själva!







..

2009-02-19 | 13:46:54 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Trist det där när många klagar att ni aldrig ses..



Men jag tyckte det var kul att ses :D

2009-02-19 // 14:02:22
» Nettan

Försökte ringa hem till er när du var här,tänkte att vi skulle ses men det gick inte att ringa.

Har inte haft pengar på mobilen på evigheter så har inte kunnat svara eller skicka sms till dej :(

Hoppas det vi kan ses nästa gång.

Saknar dej ju

KRAM :)

2009-02-20 // 00:37:20
» Malin

Hmm! och du hör inte av dig när du väl är i dalen? :O

2009-02-21 // 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback