Äkta kärlek så inibomben


Det här mina vänner, är inte bara humor. Det är ÄKTA kärlek också! JAG ÄLSKAR DOM! Och i mina öron blir det ALDRIG tjatigt.. Men för er är det lika tjatigt varje gång jag lägger upp såna här videor..

Jag har till och med laddat ner ALLA dansbandskampen-avsnitt, och sitter och tittar igenom när L-K uppträder och lyssnar vad juryn säger. Sen så spolar jag till slutet och är nervös fast jag vet att dom går vidare. Sen när Settman sagt deras namn och att dom går vidare så ryyyyyyser jag :D hahaha )

<3

<3




2009-01-10 | 17:18:28 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» DeafeeM - Humorblogg

HAHAHAHAHAHA! Jag som ska dricka öl ikväll också :D Haha

2009-01-10 // 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback