Dagens goda gärning..

Jaaaaa, jag har fått ge blod igen, för 6e gången... Tycker det är lika kul varje gång. Fast denna gången va ja lite nervös, då jag insåg förra gången hur jävla stor nålen är, jag aldrig brytt mej om förut.. Den ser ungefär ut som blyertsen i en blyertpenna, bara något mindre. brr :S..

såhär ser nålarna ut när man ger blod:



Det sticker till i 2 sekunder innan den är där den ska..








Nytta int knäppa så mycke bilder.. :P




Fikarum efteråt.. man måste fika annars blir dom sura :P





Varsågoooda!




Man får välja en ''Gåva'' för att man är så snäll.. Jag valde en t-shirt med detta märke.. fiiint






Varför ger inte du blod ?




2009-01-21 | 19:46:06 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Har funderat på att ge blod.. men vet inte om jag får..:P

2009-01-21 // 19:52:56
» Poppe

hehe

2009-01-21 // 20:15:22
» Frida

Jag ger också blod ^^

2009-01-22 // 01:30:30
» lys

jag är så imponerad av dej som klarar av det gullan! guld värt. fast det var plågeri att sätta ut bild..

2009-01-22 // 12:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback