Jag bara måste...

Idag ser jag rätt hård ut. Jag liknar en blandning av en EMO och en.ROCKER. Svarta tajts, svart tröja med nån frägklick på, lite svart runt ögonen och ser lite sådär farlig ut..





Men där slutar det..


Ur högtalarna spelas det varken Guns and Roses, Kiss eller Metallica.. Och inte Marilyn Manson för den delen heller..
Istället låter det såhär: Jag måste ringa Carina, får inte glömma deet. Ge mej ett par minuter,sen så fåår vi see..


Jag är så jävla hård!
Och vadå? grannarna har inte börjat klaga än!





MER LARZ KRISTERZ TILL FOLKET!!






(Nii önskade för en stund att jag blviit frisk va?
 Nejdpå, I'm Crazy and still besatt in the bästa bandet in the world)

2009-01-10 | 19:37:58 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

You rock ;)

2009-01-10 // 19:51:45
» Frida

Kizz gör ju disco musik inte rock.. iaf inte den senaste tiden.

2009-01-10 // 23:24:48
» Malin

haha du är så cool ejda!

2009-01-13 // 12:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback