Mooooooooora

Var jag på skolan och hälsade på lite gammalt folk igår (mora).. Tror jag fick säkert 10-15 hej och 5 kramar..Det var mysigt att se alla igen, saknar dom :) ..
---------




Fjun vet var det är ;)



snöade äckligt mycke..




Jag på toa :D all kärlek till toabilder..


--

Åt en sjukt god kebabsallad.. ååååh..






lekte med en läskig varelse, en skelettpirat.. Its true..




Vi såg stoooora vitlökar.. :P





Joa har en läskig klohand..




Jag handlade kattmat o mus  här :D


       







Roligt med bilder?


2009-01-21 | 13:25:38 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

SKOJ :D

2009-01-21 // 23:21:29
» Malin

Är det inne på internatet? Fast det första huset närmast skolan?

2009-01-23 // 09:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback