Bilder är kul..

.. och jag har varit så enormt seg på lägga upp bilder OCH även att bara blogga. huamej! Nu skajag försööka skärpa till mej.

förövrigt så är Simba hos vetrinären nu. Johan sa att han hade gömt sej under alla hans filtar i buren när han kom in i bygnaden, liten söt :D

---




Jaa, det var kallt för ett tag sen. Då fick man lov dra upp kedjan ända upp till halsen! söt va?



---




Mitt fina hörnskåp. Älskar dalamönster/kurbits.


---



Jag älskar att jävlas med Joa när han sover. Ser ni min glädje?

--



Mitt favorit'stånd' på Maxi :)

--




En dag satt han såhär helt still o bara stirrade på mej i flera minuter, scary (här hade han sin pung kvar, mohahaha)

---



Molly leker med sin snopp!

---



Skansen är vackert. Jag ska ha ''jäschgård'' runt min tomt, när jag väl får en tomt..

---



Du o din inbakade skinkpizza! :)

---




Vi bytte födelsedagspresent! jag fick den oranga o S fick den blågrönaktiga ;)

---



Snygg va ?

---



En ylvabild, fast ''tvärtom''..

--



Snygga kläder!

---




Tjockis o Fisu e ute o går! :)

---




Mamsen och RagniZen på lunch i Mora. Mamma tyckte de va skitgott!

---



Som skrivet, Lunch i Mora. :)

---

LITE MIDSOMMAR-BILDER!!



Det här gjorde Stefan under midsommar!

----



Jag hade en blomma i håret!
----




Försökte se söt ut. ser mer arg,sur ut :P

---



Snyggazze!

----

Slut på midsommar!



Fulisarna!

---




Fiskade i Nässjön. Jag fick två fiskar, Johan ingen :)

---



Mollys snygga lekstuga, speciellt flaggan ;) (( alltid retar det nån))

--



JAg gjorde skitgoda pannkakor!

---



mums..

---




BADA. UNDERBART..

---



Världens godaste glass! två såna för 110:-. Dedu ;)

---



Så att ni vet!!

----



Såhär döa är mina katter när han kommer hem... Varmt så inihelvete!

---



Snyggsimba!

----



Ser ni fisu ? Hahahhahaha...

----



Titut! frisk luft o kolla folk är kul. Riktigt älvdalsblod i kroppen har dom!

----



Har man inte plats för tvätten funkar ju bokhyllorna. Yäy!

----




Äntligen har mina böcker kommit! Här ska det läsas i sommarhettan!

---


Det var för de nu :P



2009-07-01 | 12:46:16 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Kul med bilder :D

2009-07-01 // 12:50:32
» Malin

nu har jag fått hem andra boken :D tänkte börja läsa den i morgon.. ska snart fara till jobbet..



har du börjat läsa? Vad tycker du? :)



söt du var med rosen i håret förresten ;)

2009-07-01 // 13:36:39
» lys

röd blomam håret för min skull?

2009-07-02 // 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback