Min blogg, jag FÅR nämna SEX..


Inatt har jag drömt en härlig, riktigt härlig dröm men ändå rätt så läskig sådan.

Det finns en person som jag hatar otroligt mycke (därför är det konstigt att jag ens drömmer om just HONOM).
Ni som känner mej vet vem det är. Namnet börjar på bokstaven P..


Marit var också med i drömmen. Hon och jag bodde i mammas hus i rot, men ingen mamma bodde där (märkligt)
Jag vet inte riktigt hur P kom in i drömmen, bara att han gjorde det. Jag satt i soffan själv, marit stod nånstans?! Plötsligt kommer P in i rummet och börjar prata med oss. Först blir vi rädda. Men eftersom han bara pratar på om allt och inget så ignorerar vi vårat förflutna med honom. Han sätter sej bredvid mej i soffan, pratar på som vanligt. Han ser mej rakt i ögonen när han pratar med mej och jag känner att det leker i magen av spänning och samtidigt av rädsla. P flyttar sej närmare och plötsligt säger Marit att jag ska komma till henne. Väl hos henne säger hon '' P slickade mej på tuttarna'' (jag skrattar när jag skriver det här,men i drömmen var det fullt naturligt). Jag verkade inte bry mej utan sätter mej på armstödet på soffan istället! Marit är konstigt nog borta och det bara är jag och P i rummet. Han börjar ta på mej, överallt. Jag tror att jag säger nej men vi fortsätter och har tillslut.. ja. SEX.. där.. Sen kommer min mamma hem bara sådär (vi har inte sex då, hahaha) och P går fram till mamma,håller om henne med ena armen och säger '' HEJ CARIN, DET HÄR ÄR IDA MIN FLICKVÄN 2009''...

Sen vaknar jag..








2009-09-09 | 12:48:59 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» F

HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA ASG ROLIG MEN LÄSKIG DRÖM SAMTIDIGT :P

2009-09-09 // 15:31:31
» Malin

hahaha

2009-09-09 // 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback