Bloggar..

Jag förstår mej inte på folk som skyltar med sin blogg på msn och på facebook var eviga dag, och sen har de lösenord. Man kommer ju inte ens in? Vill personen då att man ska tigga sej till lösenordet? Lösen har man av anledningen (iaf min) att inte VEM SOM HELST ska kunna läsa den. Skyltar man då med sin blogg så är det ju som att den är för allmänheten,den som vill får läsa. Och märker man sen att det är lösen betyder det att det är hemligt. I mina ögon hade det betytt att jag inte får läsa. Jag själv har nekat folk lösen till min blogg just för att det är för hemligt (egentligen inte).. Men ja.. Jag vet inte vad jag flummar om. Jag stör mej mest bara på folk som skyltar och sen är det lösen. Varför behöver man liksom ens VISA att man har en blogg då ?

Blekukke!


Jag ä så brylli!

2010-06-15 | 15:52:18 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Haahh :D Bra skrivet xD

2010-06-15 // 17:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback