Idaslida 23 kärringår!

Idag fyller jag år. Jag har inget planerat eller har lust att göra något.

Fick jag en önskan så skulle det vara att hela min familj vore här. Jag vill ha dom här nu idag. Känns värdelöst att vara på denna platsen på jorden när jag fyller år. Inte för att det skulle bli sån stor skillnad här som där,lika mycket lite firande. Men bara ha dom omkring mej.
Jag känner mej värdelös som sitter här inomhus, när solen skiner ute. Ensam framför datorn. Ja jag får skylla mej själv,jag hade kunnat bjuda hit vem jag vill. Men samtidigt vill jag va ensam, samtidigt som jag vill ha både Mikaela o Ylva här. Men jag vet inte vad som är fel. Men gnälla,det ska jag då tamefan ändå.


Nee, hoppas denna dag är över snart så jag slipper eländet. Blöööö..




Miss you dad <3

2010-06-01 | 16:32:30 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miiii

meeeen lillasnuttigummman <3<3<3 Mig ville komma, :(:( Får jag åka till dig nästa gång å överaska?? visste inte om jag fick... du kanske skulle bli arg om du stod nakenfiiiis ;)



<3



2010-06-01 // 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback