TOPPLISTA ;D

I want thiiiis in my bed tonajjjjt <3 *grrr*


TOPPLISTA KILLAR NR 1.

ROBERT PATTINSON <3

Inga ord kan beskriva hans skööönhet ;D


NUMMER 2:

 

JOHHNY DEPP [inte dagens gammalgubbe-depp, utan UNG-depp, smaskens.. <3


NUMMER 3 (och den sista och självklara):

 

 

UNG Elvis Elvis Elvis. superheta supersnygga supersexiga Elvis..


Okej.. Killar är ju GANSKA lätta ändå, men nu tänkte jag göra toplista över vilka TJEJER i want in my bed toniiighht ;D (tyvärr har jag ingen bild på dej på datorn Mikaaaa)



NUMMER 1.



Whitney Thompson [vinnare av top model 10) såå jääävla fin (och första topmodel-vinnaren som va ''plus size''-modell..)-


NUMMER TVÅ:

Drew Barrymore.. Såå sjuukt söt tjej, söt i ALLA filmer,speciellt i 50 firsts dates.. mums <3



NUMMER TRE OCH SISTA..


Kate Hudson.. Sjuukt vacker människa. Hade jag fått välja ett utseende att se ut som skulle de vara hennes,garanterat.

 

 

SLUTSATS:

 

Jag gillar tydligen killar med mörkt hår och med sexig röst (iaf två utav dom). Helst ska dom vara charmiga så jag fastnar direkt.. mummiit..

 

Och jag gillar tydligen BLONDINER! yeeah Blondiner is the shit. (vafan hände med texten, hur gör man den liten igen?)..ööhm.. Ja. blondiner. Jag blundande och blundade och fick fram dessa tre tjejer. Helst ska det vara lockigt hår,då fastnar jag DIREKT. Och helst ska de ha ett fantastiskt vackert leende.


<3

 

 


2010-06-22 | 18:28:14 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Va fiiiiiiiiiiiint xD

2010-06-23 // 22:22:26
» Mikaela

fan va synd ;) det skulle ha vart du, jag och Kate Hudson :D

2010-07-03 // 00:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback