Inläggen....

Jag klistrar in era svar på mitt förrförra inlägg. Ni e så roliga:P
Jag gör fetstilt på det ni har rätt och ska jag skriva nån kommentar gör jag kursiv text..  sen räknar jag vem som ''vunnit'' ;D  Även de rätta svaren postar jag längst ner.. :P



Postat av: Sofia

1: Carin Ida Margareta Nilsdotter Sjur
2: 23
3: 1 JUNI

4: Blå xD
5: ehm.. Idi? Aidaho? xD Lillteidi xD Hahah (Littleidi xD har jag nååånsin kallats så? hahahhaha)
6: Kexchoklad xD (om det nu skulle vara nån choklad skulle de va kinderäggschoklad :P )
7: Röd, svart, rostfärgat? (jag gillar allraallramest röd,svart och rostfärgat, duttig ;) )
8: Kebabsalladen på kupolen xD (absolut top 3, men nummer ett är mat på TZATSIKIII ;D )
9: Ehm.. Drygkatterna xD musik xD mat xD (Här vet jag inte riktigt.. xD Musik lyssnar jag ju på.. så det kan ju räknas som hobby xD men MAT? Det känns som om jag i så fall går å äter hela tiden xD känner mje plötsligt sjukt tjock xD.. and the cats can go to hell ;D )

Fan.. det här var ju skitsvårt xD

-----------

Postat av: Mikaela

Namn; Finaste Ida Sjur Nilsdotter
ålder: 23

Födelsedag: 1 juli (fyyyyyyyyyy skäms Mika ;) )
Ögonfärg:blåågröön (iaf blå.. så ett halvt rätt ;) )
Smeknamn: gooooz, gullidiis (jag är ditt Gooz ;D )
Bästa vän: joa, han från mora och ylva ( har ingen bästa vän/bästis.. gillar itne att favorisera folk.. alla mina vänner är mina bästa vänner på olika sätt :) )
Favorit färg; hmm. Svart, turkost, korall
Favorit mat: kebaben från mitten på kupolen MUUUUMS säger iiiidiii på resturang, och joas maaaat, den är jääääääämt gooo (kul att alla svarar ''kebaben på kupolen''.. haha :P )
Din hobby: bröst, larz krizters, joa, prylar. (häär vet ja väl inte riktgit ;D höhö)



Postat av: Ylva

Namn : Carin Ida Margareta Nilsdotter Sjur
Ålder : 23
Födelsedag : 1 Juni
Ögonfärg . Blå
Smeknamn : Idis
Bästa vän : Marit.. el ....
(som förr.. jag har ingen bästis, utan ser alla som de bästa.. Men eftersom Marit ingår där så e ju svaret rätt :D )
Favorit färg : RÖD
Favorit mat : Mexikansk sallad med kebab <3 (och restaurang Tzatsiki... muummmsss..)
Din hobby : Shopping med Ylvis ;) (shopppa (även med Ylvis ;D) över huvudtaget tycker jag är sjukt kul.. absolut lååååångt upp på min lista på favorithobby :D)

Här röjde Ylvis på med nästan alla rätt direkt.. haha. Rätt coolt egentligen :P

2010-10-16 @ 15:19:17
URL: http://ylvabla.blogg.se/


Ojoj så jämnt ;)

Sofia: ÅTTA poääääääng :D
Mika: SJUUUU poääääng :D
Ylviz: NIIIO poääääng :D

AND THE WINNER IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSS....

 

-------------------------

 

Mina svar:

Namn : Carin Ida Margareta Nilsdotter Sjur.. La till Nilsdotter för ett tag sen efter pappa :P (Nils)..
Ålder : 23 äckligt gamla år
Födelsedag : 1 Juni.. Yes..
Ögonfärg . Blå.. Mörkblå tycker jag.. :/
Smeknamn : Idi,Slidi,älskling o massa olika :P
Bästa vän : Alla och ingen. haha..
Favorit färg : svart,röd, rostfärgat/korall och rosa ibland.. och ibland grön.. haha xD
Favorit mat : mexikansallad på kupolen, maten på Tzatsiki och sowattn <3
Din hobby : Hobby,. Hmm.. Musik,filmer, mer o mer skräck, fota är faktiskt kul,.. Ja.. xD

... Typ klar nu :P xD

Tack för ni ''deltog'' ;) ...

kramis

2010-10-25 | 16:23:30 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mikaela



fan va kass jag är

2010-10-25 // 23:14:21
» S

En andra plats är ganska bra iaf :D

2010-10-26 // 07:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback