UUUUH

Jag har så mycke åsikter jag vill spotta ut. Åsikter som inte får plats på en facebookstatus och åsikter jag vill folk ska respektera.

Men en sak...

Varfär är största majoritet av Sd-hatarare SURA vegetariska feminist-sossar (som inte fått nått på ett tag) med PMS (och som vill att män ska bära sele) ??

När ska dessa små obetydliga människor inse att man KAN INTE rädda ALLA människor, vi kan INTE rädda ALLA djur från slakt.
Hur ser egentligen deras drömframtid ut? Att alla djur och människor ska leva med varandra i paradiset? Vi borstar lejonens man samtidigt som barnen åker rushkana på giraffernas halsar? Maten? Ja vi delar gräs med djuren och alla kött/as-ätande djur ska behandlas som vidriga moderater som ska hållas inlåsta och matas med skitsnack.

Jag blir så less.

2010-09-20 | 11:58:05 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» S

Fy fan vilket grymt och bra inlägg!!!!

2010-09-20 // 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback