uuuusch!

Usch. jag är skakis. Kan knappt skriva med tangenterna för jag skakar så..


Fick nyss ett sms. Det stod ''Hej. har försökt nå dig. Smsa mig när du kan prata''.. Från ett okänt nummer som jag smått kände igen,men minns inte från var.. Jag smsade ''Jag kan prata nu'' och kollade snabbt på hitta.se.. Sefil Fekir stod det. På två sekunder kom jag på var jag hört namnet och på två sekunder tog det innan numret stod på dislayen igen.. ''******** ringer''.. känslan i magen. is. (nu vet jag hur en vampyr känner sej)

Sevil Fekir är människan som blåste mej på mobiltelefonen jag betalade för i början på sommaren, juni nångång (eller maj). Den människan försökte jag få tag på i säkert två veckor efer blåsningen, utan svar på nå vis.. (betalade för mobil jag aldrig fick)

Nu ringde han, o sade lite småsurt till mej att han såg att han fått en polisanmälan på sej,gällande det jag köpt av honom. Han sa till mej att nog hade han skickat mobilen,.. Jag sade då tillbaka att så länge han  inte har bevis,ocr nummer eller annat som man kan tillförlita sej på så snackar han bara skit. Vi småtjaffsa om mobilen ett tag,tills han bad mej ta tillbaka anmälningen.. ETT SKÄMT,tänkte jag för mej själv. Men han var seriös. Han påstods TILL OCH MED vara villig att köpa en sprillands ny mobil till mej, allt för att jag skulle ta tillbaka anmälningen. Tillslut började han diskutera om han kanske skulle föra tillbaka pengarna, för då var vi ju ''typ'' kvitt..?!

Jag sa till honom om att jag skulle höra av mej senare,när jag hade mer kött på benen och vsste vad jag ville. Först protesterade han och vägrade lägga på. Men sen övertygade jag honom om att jag SKULLE ringa,inom en timme.

Timmen gick. Jag hade pratat med tre olika personer om detta,plus en polis. ALLA ville att jag skulle godta allt och få pengarna överförda, och jag därefter tar tillbaka anmälningen. Det var endast jag själv som tänkte långsiktigt, att han KANSKE samlat på sej så mycke anmälningar att han insett att han måste ''sortera'' lite så han inte, på RIKTIGT, blir dömd och anmäld till rättegång, typ. Men polisen övertyagde mej o återta pengarna, och därmed ta tillbaka anmälan.

Just i detta nu är det 30 min sedan jag pratade med Fekir senast. Vi kom överrens om att han skulle föra tillbaka 3300 kr, (MINA PENGAR) till mitt konto mot att jag tog bort anmälan.. Jag sade även,med sjukt seriös röst och självförtroende att han skulle vara JÄÄVLIGT glad att jag bad han om endast 3300kr, jag hade kunnat varit jääävligt elak (men rättvis, tänk räntan åpå 3300:-  liksom :P ) och begära 10 000:-, allt för borttagning av anmälan,visst?


Nu hoppas jag skiten löser sej så jag kan glömma detta o gå vidare. Skakar fortfarande..


krama mej.

2010-09-14 | 17:37:54 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAR Du massa duktig <3

2010-09-14 // 19:15:15
» marit

STÅ PÅ DI SLIDI

2010-09-14 // 19:43:53
» Malin

men varför sa polisen så? ;o du skulle bett om att få tillbaka pengarna och endå behållt anmälan.. vafan.. det är ju han som gjort fel.. b*tte fan!

2010-09-14 // 19:50:41
» Mikaela



DU skulle bett om de dubbla, + en ny mobil! ;).

Hoppas du får pengarna nu :( KRAAAAMAS

2010-09-14 // 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback