Hejsan!

Gud vad pinsamt.

Jag frågade precis fru Lys om hon gästbloggat än. Jag frågade först, kollade upp det själv efter jag frågat. TRE inlägg har fröken hunnit skriva, och ändå var jag på na om å gästblogga nångång. Smisk borde jag ha =)

Jag ska väl ta tag i det här bloggandet nångång. Jag vet ju att det är bra för själen och snoppen att skriva av sej ibland. skriv-terapi.

Inatt var jag på världspremiären av Bilbo, eller hobbit som den heter. Lite vill ha mer som man säger, vilket är sant. Nu vill jag se resten av filmerna och inte behöva vara 27 år innan jag fått se sista filmen (FYFAN VAD GAMMALT).

Och som svar på inläggen av kära gästbloggarn - gammal kärlek rostar aldrig.

Svar två: Nej, det är bara du som envist kollar min blogg flera gånger om dagen i hopp om en stavelse från mej. =) som sagt - smisk!

2012-12-12 | 15:04:08 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lyset

åh äntliiiigen. vad glad jag blir. jag ser det här som ett första steg på din nya bloggkarriär..! ;) små små steg i taget, så blir det nog bra. kanske vartannat inlägg av mig, sen dig..? eller blir det tio av mig och ett av dig..? det går väl bra det med, en stund..sen tröttnar nog alla inblandade! ;)

pussgulla

2012-12-12 // 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback