10 oktober 2013

Hej hej. Hur mår du?

- Tjena! Jag mår bra, jag är mätt just nu. 170 lång.

 

Vem fick du ditt senaste sms av?

- Poppe

 

Vem tänker du på nu?

- Mamma som ringde och berättade något läskigt som hänt nyss.

 

Vem pratade du senast i telefon med?

- Som sagt, mamma. Hon ringde även senast.

 

Vem önskar du var med dig nu?

- En viss person. Vad ska vi kalla hen? Det räcker med hen.

 

Vem är din favoritsläkting?

- Mamma är ju min släkting, så jag svarar mamma.

 

Vad åt du senast?

- Lax med purjolök och creme freishe-sås.

 

Vad drack du senast?

- Kaffe med grädde. Tyvärr ljummen så inge gott :( För lat för att värma i micro...

 

Vad är den närmaste saken som är blå?

- En blomkruka i hyllan :P.

 

Vad är det för färg på dina byxor?

- Har inga byxor på mig faktiskt.

 

Vilken film såg du senast?

- ''frozen ground'' med Nicholas Cage. Va sådär.. 3/5. knappt.

 

Har du någonsin hånglat i skogen?

- Hehe, jadå.

 

Har du någonsin sovit naken?

- Sover fyra av fem gånger naken.Gör jag det inte sover jag i trosor, ullsukkor och linne.

 

Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

- Faktiskt inte. 

 

Hur ser du ut just nu?

- Tshirt, trosor och ullsukkor. Hästsvans. 

Har du någonsin smugit ur ditt hus?

- När jag var yngre smög jag ut nattetid genom fönstret och smög tillbaka lagom till 8-9 på morgonen och gick o la mig..

 

Var är din mobiltelefon?

- Min bebis laddar bakom ryggen på mig :-)

 

Var fick du tag på tröjan du har på dig?

- 31 mars 2013 ungefärlig tid kl 22.00. Kvällen Leksands If gick upp till SHL. Har alltså en SHL-tröja på mig. 

 

Var åkte du senast bil?

- Citygross

 

Vad är det bästa med våren?

- Värmen! Att kunna sitta ute o ta en cider utan att förfrysa.


2013-10-10 | 21:48:14 | allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback