äntligen var det ja..

Här är jag.i borlänge. Va kuul det är. Vi är så käära så Jaaaaaaa.
Vi är så kära att Johan ligger i sängen och tycker att jag ska dela det han köpt till mej med ''min nya kille''.
Jaa precis. Min nya kille. Det började med att Johan sa att han inte kände sej nykter än. Jaha tänkte jag. Till mej sa han att han skulle vara nykter,och även om han skulle dricka hade det varit helt okej och bättre om jag fått veta det då än dagen efter, när han är så ''onykter''. Då blir jag less på det, att det ska vara så svårt att berätta det för mej, Vad har han inte då mer gjort som han inte talar om ? Då jävlas jag och säger att jag åxå druckit öl igår, men med vem ville jag inte såklart avslöja. Vem vet vem han supit ikapp med ? Ne då brast de så nu ligger han i sin säng.
Just nu känns det som att jag skiter i det helt och hållet.


Jag kan sitta här, sova här. Inte mej emot.


Älskling, jag vet hur det känns. När broar till tryggheten bränns

2008-04-27 | 17:55:50 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Vad är det han köpt som du skulle dela med "din nya kille"?

Haha, har du sett en riktig punkare? :P

2008-04-27 // 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback