äntligen.

Snart åker jag hem till älskade Joa igen. saknat honom så.
färgade håret nyss (haha) ni får inte skratta när ni ser mej. Jag insåg att jag är blondin. Även om det är pissgullt eller skittrasigt så kommer jag alltid vara en blondin. Bara är så. Nu blev de ju bara så de inte skulle bli - hårbotten blev typ gul.

Igår såg jag och Ragnar
Cloverfield. Jag tyckte filmen va asball för att dom i filmen filmade allting själva, att det var igenom deras kamera man såg filmen . Men själva storyn va väl inte den bästa. hahahah.. den får en svag 3/5 tack vara att själva filmningen var asball.

Nu ska jag gå te köket och vänta på Anders. hörs igen när jag kommer HEM till Joa <3



image6

2008-04-27 | 12:14:35 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

vilken fin bild :)

2008-04-27 // 12:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback