blondie

Igår berättade Johan att han nästintill måste bo borta när han jobbar borta i 5 veckor. Även om det bara tar ca 1 timme med bilen. Jag som avskyr distans eller när någon ska jobba borta. det blir Dalen för min del måndag-tisdag-onsdag tills skolan e slut. Undra hur jag kommer må efter de här veckorna. Jag kan inte lova att jag kommer ha det så bra att jag klarar mej. För när jag är i Dalen så blir det så mycket negativa känslor jag fångar upp som jag egentligen inte borde. Och sen när jag träffar Johan igen brister allt,precis som igår. Jag skäms nästan. Det gör jag faktiskt.
Idag är jag inte i skolan som ni märker, och ni får tycka som ni vill om det. Men jag är så inihelvete skoltrött så det är inte sant. Precis som på högstadiet. Där gick jag ju ut med fler IG än G .. Jaja..

Jag har färgat håret. Det är inte blondt. Det är ljusorange.. men men. The Real Baby is Back!
Och ja, jag är korthårig.. daa...


image7 image10 image11



image12


Nog för att inte var något fel med brunt hår. hellre det än svart liksom. Men jag, Ida,baby,lillida,blåsta ida, jag Är blond. Jag ÄR äkta blondin. Och det är ju så det egentligen SKA vara.. Sådetså.

2008-04-28 | 10:31:45 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Du passar bra i blondt. :)

Svar: 1 av mina katter är en hona(tic, den svartvita), dom andra 2 hanar, och alla är kastrerade/steriliserade. :P

2008-04-28 // 21:08:38
» Nina

Glömde fylla i att det var från mig. :P De om katterna. :)

2008-04-28 // 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback