majbrasa


image18



Loppis på skolan idag.,( jag o Agda ska stå å sälja leksaker) Fest och premiärgrillning ikväll och därmed några groggar.
Jag har ingen lust för nånting faktiskt. Inte ens den goda smirnoff apple Joa köpt till mej får mej att längta.
Känns som om jag bara vill fortsätta ligga i soffan och inte göra ett skit. Slippa anstränga mej till att vara trevlig,snäll och glad. Bara blä. Jag känner nog bara såhär just nu. Jag vet att det går över. Men för tillfället känns det inge bra. Dessutom mår jag illa.
Jag får väl klaga om jag vill.

Varför är jag så rädd för människor? Jag förstår det inte. Det han gjorde mot mej är evigheter sen. Ändå känner jag samma rädsla. Och det syns på mej att jag är svag. Jag törs inte längre kolla främmande människor i ögonen. Varför ? Jag vet inte. Och det plågar mej så fruktansvärt mycket att inte veta vad jag är rädd för.

--
Den dagen jag kommer gå in till arbetsförmedlingen, kommer jag förklara tydligt att jag inte ett skit av vad jag vill jobba med när jag blir stor. Och jag ska själv föreslå praktik, så att jag själv får utvecklas och få in saker jag missat på flera år. Att ens jobba med främmande människor (främmande i början) känns läskigt. usch.

Man ska våga att våga. Men det är lättare sagt än gjort.





--

2008-04-30 | 11:56:43 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nina

Precis, man ska våga våga. Men det är inte lätt alls. :(

2008-04-30 // 15:12:54
» Rutger

Bit dig i läppen, ta bestämda steg och sedan är du där! Har du tur slipper du tvn i Älvdalen :)

"Här kommer en älvdaling tutitut" :)

2008-04-30 // 16:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback