RAP!


image16

Bilden ?https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/540109/images/2008/sol_1209491554_1479813.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.   Bilden ?https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/540109/images/2008/sol_1209491554_1479813.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.





åå jag blir så glad av alla kommenterar jag fått
:) haha. Töntglad kan man säga. Vad det än står så får jag ett brett leende på läpparna :) Fortsätt så people..

Nyss ätit maten. Blev hasselbackspotatis,karre' och sallad (majs,sallad och paprika) och såklart Tzatsiki :)
Det var massa gott och det tyckte Joa med märkte jag :) Kul man gör något bra och gott nångång ;) ..
Senare (kännssomom kl är 5)blir det kanske glassmys eller bara mys kanske(?).

--

Jag har hört att det här är Sanna Bråding med pojkvän som ligger bakom det här. Ett rykte iofs men ofast är ju såna här rykten sanna (tyvärr)! Jag minns Sanna B mest från Tanja i Tre Kronor.Men även att hon var någon programledare i IDOL för något år sedabn. Hon klädde sej alltidi fula kläder.Och sen pratade väl hon mycket i radio åxå ? ..

Fyfan vad jag kollade på dokusåpor förr. Älskade dom och gör det än idag. Ser så ofta jag kan Nya Tider som sänds repris vardagar i 4an kl 13.25.. haha.. jag är knäpp. jag vet. Och rederiet laddade jag hem och såg. 3 säsonger fanns att ladda ner sen tog det slut. Suck. Och SVT är så jävla snåla att dom vägrar sända det i repris igen i TV..

Jaja.. nu ska jag kukka :)

2008-04-29 | 19:53:43 | vad,när,hur var? VA? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Tack :P

2008-04-29 // 21:50:11
» Rutger

Bäst var ju dock Sanna Bråding i "Ett hål i mitt hjärta". Vilket gör mig lite tveksam till om det är hon. "Filmstjärna" brukar slå högre än "tvstjärna". Men men, vem vet.

2008-04-30 // 08:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback