yeyhey

Igår gjorde jag en väldigt god potatissallad, helt på egen hand.
Joa sätter betyg 5/5 på den, jag med faktiskt.
Då kan ni ju tänka er hur GOD den måste ha varit (Joa äter det igen om en timme till matlåda) :)

image15



----
Jag har ju alltid sett ner på mej gällande matlagning. Jag har aldrig lyckats med nån mat alls. förutom popcorn och klyftpotatis,om det räknas? Sallad kan jag skära hur lätt som helst. Kanske vore bäst att bara hålla mej till sallad för min del ? Lax till exempel törs jag inte ens tänka tanken på att göra nånting med.

För nån vecka sen skulle jag göra biffar.
Det slutade med att det blev någon typ av färs. kanske blev 2 biffar som överlevde,resten blev.. ja.. färs..
Potatisgratäng klarade inte ens Joa av att göra ett tag (enligt han själv, jag tyckte den blev god) men nu har han kommit på ett sätt o nu är den skitgod. Men det är åxå något jag aldrig hade vågat mej på å göra själv, POTATISGRATÄNG liksom.. Uhuh


Idag tänkte jag lyxa till med hasselbackspotatis kanske. Är sugen på det. hmm. kanske ska vänta vet inte. Eller så äter vi hamburgare. Men det kan han itne ha i matlådan istället. SUCK..

----

Igår såg vi färdigt kill bill 2. Såg ettan för någon dag sedan. Såklart ligger ju filmerna i sin egen kategori.
 De e underhållande,pangpang, svärddödande, massa jävla blod och även en dutt av kärlek. Det duger för mej. Men om vi tar bort pangpang,svärddödandet och allt jävla blod så hade filmerna varit kassa. Även om jag inte gillar pangpang o blod speciellt mycke så var de här filmerna riktigt bra. Rekomenderas 4/5 av mej!
Plus att uma Thurman ofast va jekligt snygg.



image13
   
Bilden ?https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/540109/images/2008/killbill_1209464152_1479811.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.



2008-04-29 | 12:26:07 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Klart du ska göra hasselbacks potatis ;D De låter smarrigt som fan!
Våga chansa lite ;) Du kommer lyckas i köket ! :)

2008-04-29 // 12:29:03
» Malin

Potatis salladen såg god ut föressten =)

(fjunet som skrev förra inlägget oxå!)

2008-04-29 // 12:29:47
» Rutger

Klyftpotatis tycker jag du ska göra! Annars är pommes godare :)

2008-04-29 // 12:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback