fredag natt!

Söta ni är ni som skrev kommentarer när det kändes skit för en stund..
Ni betyder :) <3

--------------

Nu är ***** borta, försvunnen.  sakna <3
Såg två filmer inatt.. Eller ja.. JAG såg sista filmen själv efter dom båda sov.. Aldrig kul att se en komedi ensam. Så jag stängde av  =)

Lyxade till med lövbiff oxh gratäng igår åxå. Överraskade Joa.duktiga vi =) Sen massa blåbär och jordgubbar efteråt med grädde. SEN efter det massa chips o dipp. På kupolen hade vi ätitpå Mcdonalds och senare på Max. så MYCKET mat igår..
Sen satt vi här i soffan totalgödda alihopa.. Lite småäckligt.. haha.. Igår köpte jag kläder på rean.. En RÖD skjorta och en RÖD byxa. det du Lyset =)

Som sagt. Mycke skratt mycke sjuka grejer som man hade att skratta åt!
Kan jag leva på¨läänge


<3<3<3

2008-08-02 | 12:43:13 | Kärlek | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lys

RÖÖD RÖD RÖÖÖÖD.

2008-08-03 // 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback