HEMLISEN AVSLÖJAD..

Kan inte sova.. Har huvudvärk men kan ändå inte sova..

Imorgon ska jag göra rotmos.. Längtar..så jevla gott..

-----------------


Här e hemlisen.. Erat uppdrag är att ge dom ett namn =)

Åkte till Avesta efter att jag kontaktat ägarna efter att jag sett en annons på blocket om 5 kattungar. Meningen var att vi endast skulle ta den ljusa (hanen). Men både jag och Johan blev kära i trefärgade honan.. SÅÅ underbart söta =)  så det blev två kissar istället för en =)







































 
Sälek <3


2008-08-12 | 00:49:51 | Kärlek | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

AAAH! Fan va söta! Åååh.. jag kan komma på namn.. hmm.. Erik och Ellen! :D http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator

2008-08-12 // 00:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback