Jag Tycker till om ''Jiddra inte med Zohan''..

Jag håller med Poop angående filmen ''Jiddra inte med Zohan''.. (You don't mess with the Zohan)

Såg den med hög förväntan igår kväll. Har hört mycke gott o fina ord om den här filmen.. Nu tändes en lampa o jag förstår att folket som rekomenderat den måste ha hatat mej eller nånting.. Den är ju SKITDÅLIG..Jag skrattade kanske EN gång, MAX.. Filmen handlade bara om kukar,knulla och ståfräs.. Är det roligt det? Neehejdu tack..
Betyg 2/5 får den av mej. Och då är jag väldigt generös..


Bättre kan du Adam Sandler.. Bättre lycka nästa gång..
(tacka vet jag 50 firsts dates och big daddy)








2008-08-17 | 22:32:18 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

en 2:a Är du så generös till den. Usch den var då inte värd så mycket

2008-08-17 // 22:37:53
» Frida

Hur kan du tycka att den va dålig!? Den är ju skitkul! Jag såg den på bio, jag höll på dö av skratt ju.. däremot så är 50 firsts dates något av de sämsta jag sett.. :s

2008-08-18 // 05:09:40
» Frusenisbit

Tja, jag har sett reklam om den där Zohan filmen och då verkade den bra.. fast de brukar ju oftast visa det ''roliga'' klippen ur filmer.. Big Daddy är ju superbra :D och 50 first dates med.:) Såg den i Norrköping och jag såg den 3 ggr sen :P

2008-08-18 // 11:31:12
» Malin

Jag håller med dig.. Trodde oxå att den skulle vara betydligt mycket bättre än den var.. Men skratta gjorde man väl allt, till och från :P

2008-08-19 // 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback