Lista..

1. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
4. gör samma på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
ja. Nyfiken som en strut är vad dom är.


Vad säger du alltid till din bästa kompis?
På msn kl 7.35

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Tjockis har jag ju klappat förr


Vilket sms blev du mest berörd av?
Öb dollar djuraffär.

 

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
Du är snäll jämt du.Till skillnad frå andra haha


Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad bra. Nu blev jag varm i hjärtat


Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Vill ha mat


-----------

Jag o mina vänner smsar konstiga saker..

2008-08-13 | 15:57:04 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Fattar ingenting

2008-08-14 // 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback