Jag utser de 5 bästa bloggarna!

Det är så många bloggerskor som gör en lista på de 5 bästa bloggarna de läser dagligen, så jag gör detsamma..
Jag trodde det här skulle vara enkelt faktiskt ,att lista ut 5 bloggar som jag läser som är RIKTIGT bra.. Jag läser kanske 10 olika bloggar om dagen. Vissa är såna man känner  privat,  andra för dom är väldigt intressanta och roliga.. Därför var det mycket enkelt för mej vem jag skulle sätta högst upp som etta. Resten var svårare..





1. På första plats hänger allt på humor. Man MÅSTE ha humor för att gå vidare här i livet. Humorbefriade människor är det tråkigaste och mest tragiska som finns. Minns inte hur jag hittade denna blogg, men har varit in där varje dag sedan dess..

Helt klart bäst är DENNA



2. En annan blogg som också är lite som en humorblogg (att driva med folk) är denna som kommer tvåa. Bloggerskan jobbar som ''telefonhora'', alltså män ringer in till ett betalnummer, där sitter hon och tjänar pengar på att män är kåta, ungefär. Och den bästa är att hon lägger upp olika dialoger hon haft med olika män. Allt från transor till bajsälskare. skitkul läsning. Dock kan vissa tycka att sånt hon skriver är för snuskigt eller bara pinsamt, så jag ger ut en litenliten varning för det ;).
Två kommer självklart DENNA



3. Trean och resten av ''siffrorna'' är lite svårare faktiskt. Jag läser ju en hel del bloggar,men ingen som är sådär bra så att man kan jämföra dom med ovanstående.. Jaja. det här är en blogg jag faktikt inte besöker varje dag. Men den är ändå kul när dom skriver inlägg efter inlägg om andra stora bloggare ,som dom ofta driver om.. Lite mer humor för min del. Det som är meningen..

Trea kommer DENNA


4. Fyran kommer ni kanske bli ''VAFAN'' över. Det är ingen humorblogg som de andra på listan. Det e heller ingen direkt modeblogg. Ingen kul blogg alls egentligen. Jag är bara helt fashinerad över hur en människa kan vara så ung och vilja och kunna så mycke. (rik pappa säger mycket) Hon är ett bra exempel på vad hatkärlek är för något..

Fyra kom DENNA


5. Nummer fem och längst ner på min söta och roliga lista var den svårtaste.. Suck.. Jag tror att det vår bli mer eller mindre en privat blogg. Jag känner henne inte, har aldrig pratat med henne. Men hon älskar choklad och det gör ju jag med. Plus att hon har glimten i ögat och är verkligen rolig på riktigt, utan att försöka överdriva. 

Femma kom DENNA

 - - - - - - - - - - - - - -- -





Nästa gång ska jag länka till 5 mindre bra bloggar.. Det här var skitkul =)

2008-08-26 | 13:05:50 | | 9 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Egoina

tack vad snällt :)

2008-08-26 // 13:20:28
» susanne

naaaj, inte blondinbella! usch! nu sjönk du en aning i mina ögon ;)

2008-08-26 // 13:49:00
» wallentinaa

jag håller verkligen med dig om egoinas blogg. den kan man alltig då in på o läser alltid ngt nytt o kul ^^

2008-08-26 // 17:10:34
» susanne

haha, ja men det är ju sant ;) och egoinas blogg är kung verkligen! läser den jämt! :D

2008-08-26 // 18:20:43
» Malin

Nej, inte blondinbella.. :/

2008-08-26 // 18:33:03
» Malin

Haha! va go du är :P Fråga tias om du får göra de ;)

2008-08-26 // 20:10:14
» Malin

Haha, du får ju betalt för att göra de :P

2008-08-26 // 20:30:24
» Poppe

HOHO Du skriver ju ingenting ju

2008-08-27 // 17:24:59
» Marie

Hahaha :) Tack så mycket

2008-08-27 // 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback