''du är en pitt'' och pacmankorv

Hej allesammans!

Nu är jag back in da ghetto igen då.. Hoppas på något slags besök i helgen, då Joa är å skruvar med bilen hela helgen.. Hoppas på ronja men hon kanske skulle mysa =
)


Idag är dagen då hemlisen inträffar.. hihi.. Det pirrar i magen. Är faktiskt lite nervös :P  Faktiskt denna gången e det bara Lyset som vet om det.. Annars brukar det vara Bara Poppe, bara Nettan eller i vissa fall bara Fjun. Nu var det Lysets tur tydligen då :) Hon fick väl veta det också eftersom vi/jag ska vara hundvakt i helgen till mitt gudbarn.. så ja.. Viktig info typ =)

Annars då ? Dalen.. Jaaa.. Det var väl som vanligt på motorfestival. Massa massa (okänt) folk som var superfulla. Vissa hade ju anmält sej till å bli ''Raggare på stan'' (inte många) vilket innebar att dom skulle stå i mitten av vägen o stoppa bilar om nån annan bil ville komma ut från en korsning in på byn.. En av dem var OLA, (hesola).. Haha.. När han var färdig kom han cyklande och frågade om jag ville ha något av honom. Ja svarade jag. Och så tog han av sej sin svettiga tshirt med '' RAGGARE PÅ STAN'' på bröstet. Jag fick den, och hade den på mej resten av kvällen. hihi .. Sov i den åxå. Men det var en annan sak ;) Man gör så mycke när man e lite lullig :P

På fredagen var det byalagsdragkamp.. Eftersom inte jag vet vilka som läser min blogg vet jag heller inte hur mycke ni förstod av det där ordet.. Men det är iaf byar i Älvdalen som samlar ihop ett antal tjejer och killar till ett dragkampslag.. Dom ska helst bo i den byn dom tävlar för åxå (fanns ett sthlmlag åxå, det stod ''Kärleken drog oss till Älvdalen'' på deras ryggar) Min brorsa Stefan hade startat ett ROT-lag där olika rotingar var med. Anders, Stefan,Emma,Mella,Patrik, och två till jag glömt namnet på.. Dom kom 2a av 14 lag. Riktigt bra det.
Räddningstjänsten i Älvdalen hade åxå ett team. Dom var typ sämst och åkte ut först. haha..
Sen började det regna som fan och dom fick dra i gyttja(??) mindre kul det.. Den här dagen hade jag vaknat på helt fel sida flera gånger.. Jag var skitsur, och speciellt på Johan av någon anledning. Sen fick jag mat då blev jag lite gladare eftersom Östäng gör väärldens goaste hamburgare..
Senare på kvällen blev vi barnvakt till UNDERBARA molly.. Hon gjorde ALLT för att få mej, johan o sämun att skratta.. Och hon lyckades så jävla väl åxå.. Haha.. Hon lade fingrarna på kinderna o tröck upp dom så hon fick streck till ögon o skrek ''KINES''.. Liksom.. Bara att komma på den iden'? Haha.. Senare på parken bland allt folk så skulle sämun röka.. Molly satt löst i sin stol o kröp till förarsätet och började tuta allt hon kunde på fjortisarna som stod framför bilen o flamsa sej.. dom hoppade till o nästan sprang därifrån.. Johan grät av skratt och då fortsätte Molly såklart ännu mer. Tuta tuta tuta hela tiden på alla.. Skitkul.. haha.. Sämun blev tillslut lite arg o öppnade dörren och satte sej breve Molly.. Då kläcker molly ur sej '' Men gååå, du måste röööka''.. Haha.. Så söt unge.. Sen spelade hon lite Pappa-är-full,, För då brukar stefan säga hej flera gånger.. Så hon skulle göra likadant till Johan (jag är den ENDA som tycker det här klippet är skitkul)





/>


---------




 Blev sugen på lite bilder när jag ändå håller på


 Photobucket


Här var Molly liten och älskade ''pumpa'' som hon kallade den
här leklust--symbol.. haha.. Så stor o hon liten..


-----------------------------------------------------------






Photobucket



Det här är en superfin bild på henne som jag snott av Ronja.. Vackraste Molly <3

-------------------------------





Photobucket


Den här bilden är ungefär 3 dagar gammal.. så såhär stor är hon idag.. skitstor faktiskt.
 Hon växer oförståligt snabbt alltså :P

Faster Älskar mollsi mest <3



---------------------------------------------------------




På lördagen blev det Thai-mat som var sjukt stark. Sedan å kvällen party på byn o lite ragg, med Nettan,Jonny och Bea.. Det var trevlut faktiskt.. hehe.. Skitkul.. Hoppas att det fler såna tillfällen bara..

Senare på kvällen var vi på parken vid klockan 2 (ja, natt) och trodde att vi skulle hinna se Sven Ingvars.. Inte då..  Johan försvann och jag o Nettan gick runt o ''kände'' folk helt plötsligt.. Sa hej till en hel del.. Sen försvinner hon och jag står framför en person jag aldrig pratat med förr (knappt sett) Och nu tänker jag använda namnen på dom har och inte fjanta med massa * o skit.. Framför mej står Fia, bredvid henne står Bogg och han låtsas inte märka att jag står där.. Hon tittar på mej o spottar ur sej att '' Jaha.. Det är du. Fan vad jag hatar dej''.. Snurrig i huvudet som jag var fick jag bara ur mej ett 'Jahaa''.. Sedan fortsätter hon med att hon är sjukligt svartsjuk och hatar alla som varit tillsammans med hennes lilla Bogg. Jag säger att jag o Bogg aldrig var ihop och att det säkert var 5 år sedan som jag ens pratade med honom.. Det spelar ingen roll tydligen. Hon fortsätter spy galla över mej och säger att ''Det spelar väl fan ingen roil, du har knullat honom''.. Jag svarade än en gång att det var fleera år sen och att jag hade inte kunnat svika johan, och även om jag vore singel skulle jag inte knulla med nått x.. Spelade heller ingen roll och hon började rabbla upp ''bästa vänner'' som knullat med Bogg och hur han varit otrogen.. Inte nog med att jag får skit, Bogg bara står där breve och inte bryr sej ett skit.. Han Vet att jag står där, han hör vad hon säger.. Ändå bara låta det hända.. Han borde ju veta hur hon är.. Eller hur ? Tur att jag inte bryr så mycke om fjollfyllon..

Håller på storstäda här just nu. Hängt ut alla sängkläder och mattor.. Johan bad om det :P Sen vid 16.00 ska vi till ÖB och senare till Avesta, där den lilla hemlisen 'inträffar''..

Måste fortsätta städa nu så jag blir klar.. gick med 7 soppåsar i morse.. Dock var 5 av dom bara reklam å papper.. Rsten plast o en med kompost.. ujuj =)

Hörs sen då??


-------------


Gjorde Pacman-korv till Joa i matlåda.. Hoppas det smakar =)



Photobucket

2008-08-11 | 12:11:54 | Kärlek | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lys

hihi, söööta molly! stor! ujuj.

2008-08-11 // 12:39:38
» Malin

Vad är de för hemlis nu då :D

Tack för kommentaren förresten :D Kul att någon gillar mitt hår så mkt.. ;D du kan få de ler



Du, det där med fia o boggan, visste inte att du varit tillsammans med honom :O

2008-08-11 // 19:44:16
» Poppe

Vad hae jag sagt om att lära Molly sådana ord

2008-08-11 // 21:59:02
» Malin

Okeeej=)

2008-08-11 // 22:20:13
» Frusenisbit

Vilken helg du har haft.. å jäklar vad stor Molly blivit :O Hur gammal e hon nu? Kram

2008-08-12 // 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback