Chips och ostKROKAR...

Jag har fått för mej att håret växer snabbare o ser snyggare ut om jag tar ett diadem och bara skjuter bak allt hår, och skiter i lugg och ibland att kamma mej.. Då störs ju inte håret och måste ju isåfall växa fortare.. Inte sant? Hahaha.. Jag har mina tokigheter ibland..
Å sen chips då, varför måste dom alltid vara smått gyllenbruna och se ut å va brända? dom är äckliga då.. Jag vill ha ljusa chips som dom ser ut på påsen. Inte nå jevla bränt som smakar brända nötter elle nå (hatar nötter).. .. Skulle inte förvåna mej om det är bara jag som får bruna chips.. Gud hatar mej.



(förövrigt så tycker jag inte alls om Sourcream & onion-chips, så jag la väl upp den här bilden för å reta upp mej ännu mer.. Så ska det vara chips ska det vara Estrella Grillchips eller lättsaltat.. Så det så)




Och en annan dum sak.. För ett tag sedan kom dom med något nytt med STÖRRE ostkrokar.. Störra..Såna där med mera smak och sånt.. dom va SKITGODA.. Älskade dom.. Men av nån jävla bajsanledning har dom slutat att sälja såna i dom butiker jag är.. Finns det såna där du handlar?





*Ge mej*

----------------------


Fan vilka problem man har :P

2008-08-16 | 18:01:34 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Ja du. Det var då länge sedan man såg sådana där stor ostbågar som såldes. Jag har inte sett sådana. Du får rinda till Olw och Höra. Numret står säkert på baksidan

2008-08-16 // 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback