sötiskissarna =)

Tack Lyset för katt-transportlådan.. Dom har inte varit där inne en endaste gång än =) Istället har dom rivit ner min handduk från tvätthänget och kurade under sej där inatt..fastimorse sov dom båda i fotändan =)

När jag vakade i morse låg hanen bakom mej,och direkt man ska klappa eller röra honom så går han iväg.. Fast idag/imorse har jag faktiskt lekt med hanen speciellt eftersom han är så skygg (minst uppmärksamhet, sista bebisen, utanför?) Medans honan är helt framåt och törs göra massa saker..
Går på lådan har båda gjort flera gånger redan åxå.. Jätteduktiga e dom. Våra små söta barn =)

















Och hur går det med namnen hörreni ?

2008-08-12 | 08:23:42 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lena

Drutten och Jena kanske =)

2008-08-12 // 13:24:41
» Poppe

Trasan och bananen kan du ju ha namn på dem ju=)

2008-08-12 // 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback