en helt vanlig dag..

Jag har kommit in i nån härligt knasig klysha!


Varje morgon har blivit likadan..Jag vaknar, går på toa, sätter mej här och chattar lite. Gör mat samtidigt.. Och så kommer det... Jag bläddrar bland alla sidor jag varit inne på senaste dagarna och ser YOUTUBE gnisstra högst upp, YES tänker jag och trycker in mej där. Jag är FAST, igen. Vad som händer sen är detta:


Varför? Jo det ska jag tala om.


Direkt jag trycker mej in på youtube går jag igenom (minst) ALLA Larz Kristerz låtar genom tävlingen. Jag klickar igång ''sweet child o mine'', Jag börjar rysa och ett brett leende spricker upp och jag sjunger med. Ögonen gnistrar och jag ryser när låten är slut när publiken jublar, ruset är i topp och jag trycker mej vidare på nästa! Högtalarna är på nästan full volym och det ekar ut i trapphuset (säger Johan när han brukar komma mitt i all denna underbara stämmning)



FYFAN LARZ KRISTERZ VAD NI GÖR MEJ LYCKLIG AV ER MUSIK!




<3

2008-12-17 | 13:57:31 | Kärlek | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback