Älvdalen!

En blogg är alltid roligast med bilder.. Eller hur?
Därför tänker jag lägga upp litelite bilder från kursen och några från Älvdalen.. Vill nån at jag tar bort nån bild får ni säga till..


---------

Jaaa, vi börjar med mitt breda kunnande gällande smälta margarin.. Det blev svart...



AND THE FAMILY!!!
(äter sowattn)




Azze o Ragnar



Tomte-Molly och Maliiii




Stifi,Muna och tomte-molly IGEN.. Sötmolly <3



:D
------------------------




Min lilla Tjockis ligger o väntar på mej i sängen.. Mjau ;)




Sowattn när det är som allra allra godast.. massa älgkött..




Sowattukok! i den STORA kastrullen alltså :p

Här var jag alltså utan Johan.. han va på Dreamhack här..

-------------



andra bilder..


charmören..





Ja å så nu vet vi det åxå ,,,

----------------



LITE KURS HAR JAG VARIT PÅ OCKSÅ (sjukt kul var det..)

Bilderna är väldigt suddiga som iofs kanske är bra när jag visar bilder på folk..




Sandra,Carolin och... Kristoffer?





Niklas,Jenny,Tommy och... norrlänningen Daniel ?





skitsnygge Pär, Fredrik och väldigt suddiga Niklas..
--

Inga fler bilder där inte.. Tordes inte.. Fattas även massa folk.. Menmen..



ÄLVDALEN (igen) med Johan <3





Här insåg Mira att vi ska åka bil :D






meera procent choklad. det Ida gilla <3





Sen for vi o kollade på innebandy! Allllaa mina 3 brorsor var med..



RVEL Loooosade :P






Sen stavade jag lite med Molly..
(Y:en tog slut)


På söndagen bar det av till Nornäs.. sjukt mysigt med all snö det är där uppe..
 Jag lider med södra sverige som endast har kyla,men ingen vinter!








Några 08or som kärt av vägen.- HAHAHAHAHAHA
(fan vilka fördommar man har)




<3<3<3<3<3<3


JULBORD!





Ser ut som spya?




Lax är det absolut godaste på julbord <3




Vi drack litelite julmust :P




Lilla tuffa Ragnar :P



Jaa..  slut på bilder :S


HIHIH.. KOMMENTERA!


2008-12-08 | 17:11:03 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

08:or på husvagnsemester nu?

2008-12-08 // 17:37:50
» Frida

Oj här fanns det mycket att komentera! =)



för de första.. Fasen va duktig du är på att smälta margarin! XD



Sowattn är GRYMT gott! Saknar de, har inte ätit de på skittlänge =(



Vart var du på kurs? Dalen eller Blge?



Haha, man riktigt ser skräcken i ögona på Mira när hon fatttar att ni ska åka bil! Så kul! XD



Härligt med snö! Vill ha!



Aaah gott men julbord, speciellt janssons, de är godast på julbordet tycker jag!

2008-12-08 // 19:37:41
» Malin

Julbordet var gott gissar ja på? :)

2008-12-08 // 19:41:27
» Anonym

Skitsnygge? happ.

2008-12-08 // 20:26:38
» lysmys

vet du hur glad jag blev av det mms:et som jag fick? jääätteglad blev jag!



jag saknar älgkött... saknar dej. puss

2008-12-09 // 00:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback