hujedamej

Nu ska jag iväg på möte och försäkringskassan, igen.. Fan i helvete om den där invandraren är där igen som förföljde mej sist.. Då kommer jag få hjärtinfarkt.. SÅ rädd ar jag alltså..







Det är så kul o se skillnad på katterna.

När de va jättesmå gömde sej Pipi(milo) mest överallt, medans Mira var framme o tufff, men inte kelig.

Sen blev Pipi tuff och o kom fram o blev kelig.. medans Mira mest tyckte det var jobbigt när man klappa henne..

Kastrering av Mira. Pipi är k*t, går o kuttrar överallt. Är mest kelig på nätterna då därav han sover heela dagarna. Mra är vaken när vi e vaken o e jättekelsjuk..


Operera bort punkkula snart? Yeas"

2008-12-11 | 12:05:12 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nina

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

2008-12-11 // 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback