Lite svar :)

Frida: om Älvdalen!:
Oj här fanns det mycket att komentera! =)

för de första.. Fasen va duktig du är på att smälta margarin! XD

Sowattn är GRYMT gott! Saknar de, har inte ätit de på skittlänge =(

Vart var du på kurs? Dalen eller Blge?

Haha, man riktigt ser skräcken i ögona på Mira när hon fatttar att ni ska åka bil! Så kul! XD

Härligt med snö! Vill ha!

Aaah gott men julbord, speciellt janssons, de är godast på julbordet tycker jag!

-------


Jaa. Alltså det där med margarinet.. hahahah.. Jag hade smält mer margarin innan i olika omgångar.. Så gällande den här insidenten så glömde totalbort detta margarin för jag höll på med det jag smält innan..  Så jag är inte HELT tokig gällande det dära. Bara lite glömsk, och det FÅR man vara.. ibland =)


Sowattn är guds gåva till älvdalingarna. Sjukt god mat. Helst dagen efter när man kokar upp det för andra gången, allt gott suger ihop sej och ja.. UNDERART!

Kursen gick jag i borlänge.. Nehedu, nu ljög ja, den gick i Falun ju.. Det var via ett Projekt som heter FIVE. Man lär sej att acceptera varandra o inte ha massa fördomar mot varandra som man har i dag.. Och ja, att prata inför varandra och spela teater, sånt jag annars hatar men som jag den här gången ÄLSKADE!


Mira och Milo är riktigt dryga när dom åker bil. Dom har blivit vana det,men ändå ska dom  de första 10 minutrarna stå å skrika som små bebisar..

Snö är UNDERBART.. och det snöade massvis när vi var där.. Hade jag haft bättre kläder hade jag rullat mej där i..

Jag äter inte ens Jansons på julbord. Det är både Anders,Maries och Johans favorit på julbordet. Jag tycker det är supersnuskit. Ska det vara nånting man MÅSTE ha med på julbord är det Lax och skinka =)



Dög svaren ? hahah :D




2008-12-09 | 13:33:29 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

dom dög jättebra!=)

2008-12-09 // 15:22:33
» Poppe

Japp

2008-12-09 // 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback