LARZ KRISTERZ, ALL THE WAY BABY!

Eftersom jag fått ett klagomål om att bilderna uteblivit från Larz Kristerz igår, så sitter jag uppe nu lite till för å lägga upp dom, JUST FOR YOU FRIDI ;)





Jag i full gång o knyter fast ballonger till min skylt..

--------




Den här människan heter St..ure!
---




vackrast..

----




Sötnissarna/snöbollarna lånade min skylt i nån minut när jag värmde fingrarna o gnugga glasoga :P
---



Var omkring 3000 människor här på sidan av vägen, om inte mer..
Alla(??) stod med varsin fackla för att lysa upp dalgatan..
---




--




Trisstess blev det, det snöade massor av blötsnö,facklorna började brinna upp och alla frös..
 Larz Kristerz var försenade :P

---



Bland alla prickar där så ser man en häst.. nånstans..
--




På första släden ser vi PETER, i stooor tomtepäls..

--------



Andra släden TROND.. även där mysklädd..
---





Nästa på släde är snyggMicke på trummor ni vet ;)
--



Sen har vi Mooooorgan... :)
---



Det här är Stefan, på dragspel. Men det förstod ni väl ? haha

---



Längst till höger (åt deras håll) sitter Kent.. Dålig bild Johan, underkänt :P

---




Framme. extremt mycke folk.. kom inte ens in på själva postparkeringen.. :(

---



Där står dom på rad iaf, alla iklädda tomtemyspälsar.. Vaaarmt för dom..

----



---




Sen massssssssssa rakter..











---




Anna och Tomas från juryn var också där, fast i smyg.. :)
---




Larz Kristerz-tomten Stefan fick skriva masssviis med autografer..
---



Anna äter Pennor..aaw (L)
---




SKITTUFFA juryTomas fick åxå skriva autografer o fick massa smikrande kommentarer från Älvdalstanterna.
 ÄVEN från min mamma..
---



Jag i blött hår och Agda i mössan, väntandes på autograf på min skylt (L)
---



Joa e tydligen lite smygkär i Anna,eftersom han har massvis med bilder ju henne, inzoomade ;)
---

Förresten så hade Anna sagt i radio idag att hon va sååååå glad för alla skyltar (max 3) hon hade sett som de stod ''All the way baby'' på ;) Kul.. Hon diggar min skylt :D

OCH, eftersom de snöade apmycke så blev de lite bilder,sorry ;D



-------------------------------------




<3<3<3



Miris skitsur eftersom hon inte fick följa och fira dom.. syns det att hon e sur? :D
--



Vackra pipi är bara glad om han fick stanna hemma o ta det lugnt ;)

2008-12-23 | 02:20:03 | Kärlek | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Whohh, tack för bilderna! =)

2008-12-23 // 08:34:52
» Frusenisbit

Så fina bilder :D:D:D Och det är verkligen roligt att de VANN!! :D

2008-12-23 // 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback